Support

Vi tilbyder support over telefon og fjernstyring af jeres skærm

Hvis du oplever at noget driller og du ikke kan få det løst – så er det bare at kontakte os på + 45 70 60 30 45 eller support@knowledgepartner.dk

Vi hjælper lige så snart, det er muligt. Hvis vi ikke besvarer dit opkald, kan du sende en e-mail, og så vender vi tilbage indenfor kort tid.

Vores kunder har gensidig forståelse for, at man lige er nødt til at afhjælpe akutte problemer – det kunne jo lige så vel være hos dem selv.

Efter en fjernsession, har vi som regel dokumenteret problemløsningen, så I samtidig får en kort vejledning til, hvordan vi løste jeres problematik. Det kan efterfølgende benyttes igen og igen – og tilmed deles i organisationen til fremtidigt brug.

Support afregnes pr. påbegyndt kvarter.

Vi tilbyder support uanset hvor din licens er placeret.

Kan vi det, vi tror, vi kan?

I tager nogle cases med fra jeres egen hverdag – det kan være lige fra at oprette en ny debitor/kreditor/vare til selve salgs- og købsprocessen.

Hvordan gør vi?

Sammen med ledelsen danner vi os et overblik over virksomheden, og bliver enige om, hvor det giver mening at fokusere.

Hvad gør vi for at få alle med?

Vores filosofi “at få alle med på holdet” handler om at få den enkelte medarbejder til at se det positive i forandringen og se nye muligheder i stedet for begrænsninger.

Hvorfor procesoptimering?

Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?

Opstart af Business Central

I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange.

Support

Hvis du oplever at noget driller og du ikke kan få det løst - så er det bare at kontakte os på + 45 70 60 30 45 eller support@knowledgepartner.dk