Hvad gør vi for at få alle med?

Få alle med: Skab positiv forandring gennem nærvær og læring

Vores filosofi “at få alle med på holdet” handler om at få den enkelte medarbejder til at se det positive i forandringen og se nye muligheder i stedet for begrænsninger.

Det gør vi ved at være tæt på den enkelte medarbejders daglige arbejde – enten i form af 1:1 sessioner, eller dybdegående undervisning i de enkelte personalegrupper.

Undervisningen er dialogbaseret

Sammen med lederen i den pågældende gruppe, vil vi fremhæve de områder, som skal vægtes i undervisningen.

Der afsættes tid til uddybelse og spørgsmål – så det er en proces fremfor en genenmgang, hvor brugerne får en dybere forståelse for sammenhængen i programmet. Vi når hele vejen rundt til alle deltagere, og sørger for, at de føler sig trygge ved arbejdsprocesserne.

1:1 sessioner

I nogle situationer giver det god mening at sidde med en mindre gruppe på 1-2 personer og gennemgå deres daglige arbejdsprocesser. Det foregår altid på brugerens egen computer, så vi sammen optimerer brugerfladen som en løbende proces.

Godt tip

Den bedste forberedelse til denne type undervisning er, hvis man gennem en periode noterer ned, hver gang man støder på “hvor kunne det være smart hvis man”, eller “hvor ville det være rart hvis man”, eller “kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan”…..? På den måde får vi som regel aflivet en masse dårlige vaner, og brugeren får langt større udbytte af programmet.

Kan vi det, vi tror, vi kan?

I tager nogle cases med fra jeres egen hverdag – det kan være lige fra at oprette en ny debitor/kreditor/vare til selve salgs- og købsprocessen.

Hvordan gør vi?

Sammen med ledelsen danner vi os et overblik over virksomheden, og bliver enige om, hvor det giver mening at fokusere.

Hvad gør vi for at få alle med?

Vores filosofi “at få alle med på holdet” handler om at få den enkelte medarbejder til at se det positive i forandringen og se nye muligheder i stedet for begrænsninger.

Hvorfor procesoptimering?

Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?

Opstart af Business Central

I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange.

Support

Hvis du oplever at noget driller og du ikke kan få det løst - så er det bare at kontakte os på + 45 70 60 30 45 eller support@knowledgepartner.dk