Kan vi det, vi tror, vi kan?

Vi tager udgangspunkt i jeres egen virksomhed

I tager nogle cases med fra jeres egen hverdag – det kan være lige fra at oprette en ny debitor/kreditor/vare til selve salgs- og købsprocessen. Ud fra disse cases gennemgår vi mulighederne i programmet og udfordrer jeres forretningsgange, så I får øjnene op for de muligheder, der findes i standardprogrammet.

Brug programmets funktioner optimalt

I dag kan programmet mere end tidligere – vi gennemgår derfor alle de nye funktioner og genveje så I benytter programmet optimalt og får størst udbytte af standardfunktionerne som både sparer klik og tid, samt skaber færre fejl.

Brug jeres egne stamdata

Der er mulighed for, at I kan arbejde med jeres egne stamdata på disse workshops, dog vil det kræve nogle dages forberedelse. I den forbindelse starter vi med at levere Excelark, der er bygget til at kunne overføre jeres stamdata fra jeres tidligere applikation. I får mulighed for at foretage oprydning i jeres stamdata, inden indlæsning.

Hvad er fordelene ved at udføre en opgradering / implementering ud fra workshops – og hvad er den økonomiske gevinst ved denne metode?

Vi oversætter jeres sprog til IT-sprog, og sammen med jer udfører vi processerne. På den måde sikrer vi, at det I siger, bliver forstået korrekt – for I har selv fingrene på tasterne, og gennemfører processerne, som var det jeres egen hverdag.

Kan programmet det vi forventer?

Gennem dialog og scenarier får vi afklaret, om programmet kan det, vi forventer – og vi får talt formålet igennem med de forskellige arbejdsprocesser, hvilket også danner grundlag for projektplanlægningen. For det meste kan tingene løses i standardprogrammet, ved at lave små ændringer i virksomhedens processer. Derved spares mange penge i udvikling – og ERP-systemet er fremtidssikret, så det ikke koster en bondegård at opgradere til en nyere version i fremtiden.

Kan vi det, vi tror, vi kan?

I tager nogle cases med fra jeres egen hverdag – det kan være lige fra at oprette en ny debitor/kreditor/vare til selve salgs- og købsprocessen.

Hvordan gør vi?

Sammen med ledelsen danner vi os et overblik over virksomheden, og bliver enige om, hvor det giver mening at fokusere.

Hvad gør vi for at få alle med?

Vores filosofi “at få alle med på holdet” handler om at få den enkelte medarbejder til at se det positive i forandringen og se nye muligheder i stedet for begrænsninger.

Hvorfor procesoptimering?

Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?

Opstart af Business Central

I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange.

Support

Hvis du oplever at noget driller og du ikke kan få det løst - så er det bare at kontakte os på + 45 70 60 30 45 eller support@knowledgepartner.dk