Hvorfor procesoptimering?
Optimer jeres ERP: Effektive processer for bedre bundlinje
Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?
Der er mange områder, hvor der kan sættes ind, så tiden kan bruges mere effektivt – og giver et langt bedre cashflow og derved bedre bundlinje.
Kan i nikke genkendende til følgende:
– Håndtering af dokumenter tager meget tid?
– Bilag bliver væk, fordi de bliver ”håndbåret” rundt til de forskellige godkendere, og betaler I mange renter og gebyrer grundet for sen betaling?
– Jeres salgsfakturaer bliver sendt til kunderne pr. mail – og foregår dette manuelt, når dagen er omme?
– I har en liste liggende over de kunder, som ønsker kontoudtog fremsendt hver måned. Og er det en langsommelig og manuel proces, som tager meget tid?
– I aldrig rigtig når i bund med at rykke kunderne for betaling, da der simpelthen ikke er tid til det?
Kan vi det, vi tror, vi kan?
Udgangspunktet bliver cases fra jeres daglige rutiner – det kan fx være at registrere en ny debitor, kreditor, vare eller arbejde med hele købs- og salgsprocessen.
Hvordan gør vi?
I fællesskab med ledelsen skaber vi et klart overblik over virksomheden og fastlægger, hvor indsatsen bør lægges.
Hvad gør vi for at få alle med?
Grundtanken i “at få alle med på holdet” er at få den enkelte til at møde forandringer med et åbent sind og se potentiale i stedet for begrænsninger.
Hvorfor procesoptimering?
Trænger jeres ERP-system til at blive gennemgået, så de manuelle og tidskrævende processer bliver optimeret?
Opstart af Business Central
Vi starter med en dialog med ledelsen og nogle nøglepersoner for at sætte os grundigt ind i virksomhedens struktur og daglige forretningsgange.
Support
Har du problemer, du ikke kan få løst, er hjælpen kun et opkald eller en mail væk: +45 70 60 30 45 / support@knowledgepartner.dk