Opstart af Business Central

Skal I skifte ERP-system til Microsoft Dynamics 365 Business Central?
I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange.
På mødet vil I få svar på:
– Dækker det jeres behov i forhold til jeres forretningsgange?
– Kan I nøjes med en standardløsning, eller kræver det en masse tilretning?
– Findes der eventuelt standardapplikationer, der kan benyttes som tillæg til Business Central.
– Hvad koster det?
Når vi har fået klarhed over, om Business Central vil være det rette valg for jer, afholder vi workshops ud fra konceptet “Kan vi det, vi tror, vi kan?”.

Kan vi det, vi tror, vi kan?
I tager nogle cases med fra jeres egen hverdag – det kan være lige fra at oprette en ny debitor/kreditor/vare til selve salgs- og købsprocessen.
Hvordan gør vi?
Sammen med ledelsen danner vi os et overblik over virksomheden, og bliver enige om, hvor det giver mening at fokusere.
Hvad gør vi for at få alle med?
Vores filosofi “at få alle med på holdet” handler om at få den enkelte medarbejder til at se det positive i forandringen og se nye muligheder i stedet for begrænsninger.
Hvorfor procesoptimering?
Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?
Opstart af Business Central
I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange.
Support
Hvis du oplever at noget driller og du ikke kan få det løst - så er det bare at kontakte os på + 45 70 60 30 45 eller support@knowledgepartner.dk