Procesoptimering

Knowledge Partner-18

Samarbejde skaber resultater

Gennem tæt dialog og effektivt teamwork hjælper vi jer med at implementere og optimere løsninger, der skaber reel værdi og effektiviserer jeres arbejdsprocesser.

Microsoft Dynamics 365 Business Central implementering

Med udgangspunkt i vores koncept “Kan vi det, vi tror, vi kan?” afholder vi workshops, der udforsker mulighederne i Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Vores workshops kombinerer undervisning og praktisk gennemgang, hvor I arbejder direkte på jeres egne computere. Vi sikrer, at alle kan følge med ved at gennemgå funktionerne i fællesskab, så I får en grundig forståelse af programmet og dets potentiale.

Dyk ned i dine muligheder

Vi analyserer virksomhedens behov i brugen af Microsoft Dynamics 365 Business Central. Derefter skræddersyr vi løsningen, så den passer præcist til jeres forretningsprocesser, og udnytter de værktøjer, systemet tilbyder. For at sikre en smidig implementering introduceres medarbejderne tidligt i processen til det nye system. De bliver godt klædt på til at få maksimal værdi ud af undervisningen og stille de vigtige spørgsmål fra start. Dette reducerer behovet for lange undervisningssessioner og minimerer ekstra arbejde senere i forløbet – hvilket i sidste ende sparer både tid og penge.

Indblik skaber overblik

Vi gennemgår grundigt processerne i de enkelte medarbejdergrupper. På den måde sikrer vi, at alle led i processerne bliver tydeligt italesat, så de kan blive effektivt iværksat og implementeret. Vi arbejder målrettet på at skabe klarhed og forståelse i hver fase, hvilket muliggør en smidig og velkoordineret implementering af de nødvendige tiltag.

Ledelsens kompas

Vores mål er at udvikle en motor, som gør det muligt for ledelsen hurtigt og nemt at hente data og analysere virksomheden fra forskellige perspektiver. Undervejs opbygger vi en tæt relation til ledelsen og skaber en dyb forståelse for virksomhedens dataindsamling. Det handler ikke kun om ledelsen, men også om de eksterne aktører som revisorer, banker, investorer.

Kan vi det, vi tror, vi kan?

I tager nogle cases med fra jeres egen hverdag – det kan være lige fra at oprette en ny debitor/kreditor/vare til selve salgs- og købsprocessen.

Hvordan gør vi?

Sammen med ledelsen danner vi os et overblik over virksomheden, og bliver enige om, hvor det giver mening at fokusere.

Hvad gør vi for at få alle med?

Vores filosofi “at få alle med på holdet” handler om at få den enkelte medarbejder til at se det positive i forandringen og se nye muligheder i stedet for begrænsninger.

Hvorfor procesoptimering?

Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?

Opstart af Business Central

I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange.

Support

Hvis du oplever at noget driller og du ikke kan få det løst - så er det bare at kontakte os på + 45 70 60 30 45 eller support@knowledgepartner.dk