Hvorfor procesoptimering?

Block
Hvorfor procesoptimering?

Trænger jeres ERP-løsning til et serviceeftersyn så jeres manuelle og tidskrævende processer optimeres?

Der er mange områder, hvor der kan sættes ind, så tiden kan bruges mere effektivt – og giver et langt bedre cashflow og derved bedre bundlinje.

Hvis I kan svare “ja” på én eller flere af de nedenstående spørgsmål, er der tydelige indikatorer for, at der er en proces eller to, der kan gøres nemmere, hurtigere og smartere ved en procesoptimering.

Kan I nikke genkendende til at:

- Håndtering af dokumenter tager meget tid?

- Bilag bliver væk, fordi de bliver ”håndbåret” rundt til de forskellige godkendere, og betaler I mange renter og gebyrer grundet for sen betaling?

- Jeres salgsfakturaer bliver sendt til kunderne pr. mail – og foregår dette manuelt, når dagen er omme?

- I har en liste liggende over de kunder, som ønsker kontoudtog fremsendt hver måned. Og er det en langsommelig og manuel proces, som tager meget tid?

- I aldrig rigtig når i bund med at rykke kunderne for betaling, da der simpelthen ikke er tid til det?

Spar kostbar tid og optimér arbejdsgangene så systemet arbejder for jer!