Knowledge Partners Partnership

Vores konsulenter 

JEANETTE HECKSCHER SJØLIN

Jeanette er en uafhængig NAV/BC konsulent og ejer af virksomheden Knowledge Partner ApS, og kan hjælpe uanset hvilket NAV-hus, der holder din virksomheds licens. 

Med en baggrund som tidligere økonomichef, kender hun begge sider af NAV/BC optimering og de blinde vinkler, der ofte opstår. Det gør, at Jeanette hurtigt kan hjælpe den enkelte bruger og skabe overblik over virksomhedens mange optimeringsmuligheder på tværs af afdelinger der benytter NAV/BC platformen.

Spidskompetencer:

  • Optimering og brug af NAV platformen
  • Undervisning/procesoptimering til de enkelte medarbejderes behov
  • Implementering af NAV ud fra workshops, hvor virksomhedens behov bliver afdækket, italesat og implementeret
  • Sparringspartner ved nye løsninger - også ”firmaets mand”, så behov sikres i forhold til ERP-leverandøren

 


KASPER MILLING HOSSY

Kasper er en uafhængig NAV konsulent og ejer af virksomheden Hossy Consult.

Med en baggrund som tidligere regnskabsansvarlig har Kasper haft fingrene både i almindeligt bogholderi, årsafslutninger og meget mere. Denne erfaring har ført til et ønske om at optimere og forenkle forbrugerens oplevelse i de forskellige arbejdsprocesser. Derfor hjælper han nu på daglig basis virksomheder med at optimere deres interne systemer. 

Spidskompetencer:

  • Organisering af projekter og opgaver
  • Optimering til de enkelte medarbejderes behov
  • Continia flow ekspert
  • NAV support – alle spørgsmål er gode spørgsmål
  • NAV konsulent
  • Bogholder
  • Controlling

 


BIRTHE LAURIDSEN

Birthe er uafhængig IT ekspert og ejer af virksomheden Praktisk IT. Hun har en bred erfaring inden for IT med Office som omdrejningspunkt, både som udvikler og underviser. Det gør at Birthe

hurtigt kan spore sig ind på hvilke udfordringer du sidder med uanset om det er med programmets funktionalitet eller opbygning af skabeloner der optimerer jeres arbejdsgange.

Spidskompetencer:

  • Hjælper med at få overblik, optimering og struktur af arbejdsgange
  • Undervisning og support i (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, SharePoint Online, LibreOffice-pakken)
  • Procesoptimering til de enkelte medarbejderes behov
  • Vedligeholder og udvikler skabeloner og AddIns til Word, Excel m.v.

 


CARINA HECKSCHER

Carina er visuel designer og idégenerator/’Popcornsminister’.

Med en baggrund som både fotograf, grafiker og underviser har hun en bred erfaring, når jeres grafiske materiale til både tryksager og website, skal sættes under lup. Hun kan byde ind fra idé til synlighed, og ser muligheder fremfor begrænsninger. I mange år har hun også undervist både hold og 1:1 i grafisk opsætning og billedbehandling med fokus på den enkeltes behov.

Spidskompetencer:

  • Grafisk layout & rentegning
  • Adobe undervisning (InDesign/Photoshop)
  • Idé & konceptudvikling
  • Branding & markedsføringsstrategi

Carina ejer virksomheden iCHECK.dk og har siden 2011 også arbejdet som foredragsholder, facilitator og forfatter.