Introduktion til Microsoft Dynamics NAV/Business Central

Introduktion til Microsoft Dynamics NAV/Business Central

Dette kursus henvender sig til alle nuværende og kommende brugere af Microsoft Dynamics NAV/Business Central.

Arbejder du indenfor:

  • Kundeservice
  • Salg
  • Bogholderi
  • Administration
  • Direktion
  • Lager

Så er dette kurset, hvor du får en overordnet forståelse for programmet og de mange muligheder.

Rollecenter og tilpasning
Afdelinger, valg af Rollecenter, ændre/tilføje menuen (navigationspanelet/båndet), ”tilbage til start”, genveje, søgefunktion, Microsoft Office pakken og faktabokse.

Hvordan laver jeg mine egne lister, som jeg kan genbruge?
Finans, debitor, kreditor, lager – benyttelse af forskellige typer af filtre.

Oprette stamdata
Finans, debitor, kreditor, lager – hvilke felter er vigtige, og hvorfor?

Rapportering
Finans, debitor, kreditor, lager – se de mange muligheder og lær at integrere til eksterne ydelser og programmer f. eks Excel.