Introduktion til Microsoft Dynamics NAV/Business Central
Dette kursus henvender sig til alle nuværende og kommende brugere af Microsoft Dynamics NAV/Business Central.
Arbejder du indenfor:
- Kundeservice
- Salg
- Bogholderi
- Administration
- Direktion
- Lager
Så er dette kurset, hvor du får en overordnet forståelse for programmet og de mange muligheder.
Rollecenter og tilpasning
Afdelinger, valg af Rollecenter, ændre/tilføje menuen (navigationspanelet/båndet), ”tilbage til start”, genveje, søgefunktion, Microsoft Office pakken og faktabokse.
Hvordan laver jeg mine egne lister, som jeg kan genbruge?
Finans, debitor, kreditor, lager – benyttelse af forskellige typer af filtre.
Oprette stamdata
Finans, debitor, kreditor, lager – hvilke felter er vigtige, og hvorfor?
Rapportering
Finans, debitor, kreditor, lager – se de mange muligheder og lær at integrere til eksterne ydelser og programmer f. eks Excel.